Správa ppc kampaní
Související služby
Chcete zacílit reklamu přesně na Vaše zákazníky a zároveň zaplatit jen za ty návštěvníky, kteří přijdou na Váš web? Textová reklama ve vyhledávačích – PPC reklama je jednou z účinných a měřitelných možností, jak tohoto cíle dosáhnout. Internetové vyhledávače poskytnou uživatelům ročně miliony výsledků na miliony různých hledaných slov a frází. Část z těchto hledaných slov se pravděpodobně týká přesně Vašeho podnikání.
PPC reklama zajistí, že se u výsledku vyhledávání na každé vybrané klíčové slovo či frázi zobrazí krátká textová reklama s odkazem na Vaše webové stránky. Pro Vaši představu, takto vypadá PPC reklama na Seznamu (Sklik) a takto vypadá PPC reklama na Googlu (AdWords). K dalším službám patří AdFox, ETARGET, AdPlace a nově také Facebook.
Jaké jsou výhody PPC reklamy?
- Za PPC reklamu neutratíte víc, než chcete
- PPC reklama se zobrazuje u takových frází, které zvolíte
- Neplatíte za zobrazení reklamy, ale pouze za tzv. proklik (z toho název systému PPC – pay-per-click)
- Díky přesným reportům víte, za co utrácíte a jaké Vám to přináší výsledky
- Průběžný výsledek PPC kampaně je zřejmý téměř hned po jejím spuštění
- PPC kampaň lze cílit časově (zobrazovat inzeráty jen v určité dny a časy)
- PPC kampaň lze cílit i geograficky (zobrazovat inzeráty jen uživatelům například z Prahy)
- Na Facebooku lze cílit PPC kampaň i na základě věku a pohlaví
Správa PPC kampaní naší internetovou agenturou zahrnuje
- Úvodní analýza obsahu a klíčových slov, sestavení kampaní
- Návrh cen za proklik za účelem maximalizace efektivity kampaní
- Zadání reklamní kampaně do systému
- Pravidelná měsíční aktualizace klíčových slov (vyhledávání nových, vyřazování nevhodných slov atd.)
- Reporty a statistiky PPC kampaní