Robustní B2B systém s propracovanou správou rolí registrovaných uživatelů a propracovaným interním PDF nabídkovačem, který umí tvořit nabídky pro konkrétní zákazníky včetně specifické grafiky souboru.
V soutěži WebTop100 jsme s projektem gastro-tip obdrželi 1. místo jako Ecommerce projekt roku 2022.
V soutěži efektivity projektů IEA22 jsme obdrželi ocenění za 2. místo v kategorii B2B portály. V roce 2023 v soutěži IEA23 jsme se umístili v kategorii e-comerce B2B na 3. místě.
Od počátku naší komunikace a výběrového řízení, do kterého nás společnost MASO PROFIT s.r.o. pozvala, jsme měli jasnou představu o realizaci tohoto projektu. Máme totiž rádi každou výzvu a tahle byla velice zajímavá jak svým rozsahem, tak zájmem klienta o moderní zpracování, technologie a celkovým zapálením pro tento projekt.
Během vývoje jsme celý systém několikrát upravovali a ne proto, že bychom něco podcenili, ale klient měl velkou touhu celý projekt posouvat k naprosté dokonalosti i za cenu prodloužení doby, kdy se má projekt spustit. Tady zkrátka vyhrála kvalita a funkčnost nad unáhleným spuštěním nedotaženého projektu. V rámci spolupráce jsme vytvořili naprosto robustní B2B systém s velice složitou správou rolí registrovaných uživatelů.
V rámci napojení na informační systém K2 používáme přenos dat pomocí API komunikace a ukládáme data do interního databridgu. Tento databridge následně distribuuje data konkrétním datovým modelům našeho e-shopového řešení. Díky obdržené specifikaci napojení, probíhá synchronizace dat ve velmi krátkých intervalech, abychom zákazníkům zajistili co nejaktuálnější informace o skladovosti a cenách jednotlivých produktů.
S informačním systémem K2 si předáváme také informace o uživatelích a jejich cenových skupinách, včetně citlivých produktových informací, které jsme důsledně zabezpečili. Nově pracujeme na propojení inertního PDF nabídkovače a informačního systému K2 na úrovni tvorby zakázek. Objednávky odesílané do informačního systému jsou v K2 následně zpracovány z hlediska skladů a fakturačních záležitostí. Napojení je tedy vytvořeno s důrazem na specifické požadavky a procesy, které má klient interně nastavené.
Největší třešničkou na dortu je interní PDF nabídkovač, který umí tvořit nabídky konkrétních zákazníků. U tohoto nabídkovače si uživatel může vybírat barevnost nabídky, přidávat produkty z e-shopu včetně veškerých produktových dat, tabulek a cen. Část dat pochází z našeho systému Webredakce e-shop a část dat se pravidelně aktualizuje z externího skladového a ekonomického softwaru.
Spuštění projektu a rozvoj
Tento velmi náročný projekt se nám podařilo spustit přesně do roka od podpisu smlouvy a my jsme z toho prostě nadšeni a nekončíme - rozvíjíme celé řešení dál a velice děkujeme klientovi za důvěru, kterou do nás vkládá.
Reference od klienta
NETservis je pro nás spolehlivým partnerem, na kterém oceňujeme jejich nasazení, vstřícnou komunikaci
a především flexibilitu, díky které se nám společně a rychle podařilo vyřešit jakýkoliv problém. Víme, že se na ně můžeme spolehnout,
a to je pro nás na ta nejvyšší hodnota. Těšíme se na další projekty.
Jan Běloch Projektový IT manažer
POZNEJTE NAŠI PRÁCI
Podívejte se na podobné weby, které jsem vytvořili