Stejně jako auta, tak i internetovou prezentaci je potřeba čas od času přezout do nového. Pneu Procházka, disponující 4. pobočkami v Praze, si pro tuto novou prezentaci vybral internetovou agenturu NETservis. Ta zajistila výměnu a přezutí již nevyhovující 8 let staré prezentace za nové a moderní webové stránky.

NETservis provedl kompletní redesign webové prezentace a zakomponoval do ní přehledné informace o všech jejích pobočkách. Vysoká přehlednost byla právě jedním z hlavních požadavků zadávajícího. „Při debatách nad nově vznikajícím webem jsem s panem Procházkou strávil mnoho hodin a na výsledku je to vidět“, říká Pavel Břichnáč, obchodní manažer z NETservisu. Provozovny jsou přehledně rozčleněny na podkladu Google  maps a podpořeny množstvím fotografií.

Pro zákazníky je zde k dispozici interaktivní aplikace jednoduchého objednávání na přezutí, která pracuje s faktem, že všichni máme čím dál méně času. Nejčastější problémy motoristů řeší sekce Poradna, kde je možné najít odpovědi na palčivé otázky.

Před samotnou návštěvou pneu servisu můžete nově vyzkoušet i návštěvu čistě virtuální.