U tak obrovské organizace, kterou skupina Bosch bezesporu je, musí být zajištěna dokonalá a po všech stránkách perfektní informovanost zákazníků o prodávaných výrobcích. Nejlepším způsobem, jak toho dosáhnout, je vyškolit prodejce, kteří mohou vyčerpávajícími odpověďmi uspokojit dotazy všech zákazníků. Školení těchto prodejců a personálu prodejen je tedy nezbytnou součástí nutnou pro spokojenost zákazníků.
Společnost Robert Bosch si je toho vědoma a její divize EW (ew.bosch.cz) požádala naší společnost NETservis s.r.o. o zhotovení systému, s jehož pomocí si prodejci kterékoliv firmy mohou zjistit, kdy a kde se konají příslušná školení a posléze se na toto školení ve vybraném termínu zapsat. Je zde možnost využít služeb systému a sdělit tak pracovníkům společnosti EW Bosch, že je potřeba zamluvit ubytování atd.
Tento systém byl vytvořen a dnes kompletně zprovozněn společností NETservis s.r.o.
- Adresa: http://ew.bosch.cz/ew/seminare/
- Ke stažení: Tisková zpráva ve formátu Microsoft Word