Každou společnost je v dnešní počítačové době nutné zviditelnit působivými internetovými stránkami. Stejného názoru byla i nově vzniklá společnost TechWord s.r.o., která si u naší firmy NETservis s.r.o. tvorbu prezentace objednala. Kromě jiného se svoji činnost rozhodla podpořit také pomocí prvků corporate identity.

Společnost TechWord s.r.o. vznikla jako nástupce firmy GVS, nabízející již více než osmnáct let odborné překlady technického zaměření. Specializují se zejména na překládání rozličných návodů z mnoha cizích jazyků, zejména středo a východoevropských. Zajišťují veškeré další zpracování přeložených textů. Tzn. grafické zpracování (DTP), přípravu pro tisk, lokalizaci software či návrh a výrobu internetových podkladů. Pro veškeré tyto činnosti společnost disponuje odborníky na slovo vzatými.

Společnost se rozhodla změnit název a s ním i vizuální styl, díky kterému může zapůsobit na potenciální partnery na zahraničních veletrzích. Na nový web byla vytvořena kompletní grafika, byl proveden její zlom, byla zajištěna registrace do katalogů a stránky byly naplněny daty. V rámci nové corporate identity bylo vytvořeno firemní logo, firemní vizitky s QR kódy, razítka, PPT šablona a emailový podpis.

Celkově webdesign vychází z propojení technické stránky činnosti se světovostí. Motiv zeměkoule a motto Speak Globally celkový dojem dobře doplňují. Stránky jsou i ve své statické formě uživatelsky příjemné, jsou vyvedeny v příjemných pastelových barvách doplněné několika tematickými fotografiemi. Zcela jasná navigace je umístěna nahoře na stránce, je možné si vybrat mezi ČJ a EJ mutací.