V dnešním vysoce konkurenčním prostředí je nezbytně nutné mít svůj vlastní styl. Dosavadní vývoj v této oblasti byl víceméně rozpolcený – korporátní design (corporate identity) se neřešil jako celek založený na logotypu, ale tento byl nezávisle sestavován z různých prvků.
Základem pro moderní vizuální prezentaci firmy je kvalitní a prakticky použitelné logo, které do budoucna skrývá potenciál pro tvorbu komplexního korporátního designu. Logo vybrané klientem se vyznačuje jednoduchostí, kterou podtrhuje použití 2 barev. Logotyp je složen z názvu společnosti, který je vhodně zakomponován do linie, kterou tvoří 4 zaoblené čtverce. Tato část tvořená z čtverců umožňuje do budoucna využití pouze této části – tedy varianta loga bez názvu společnosti.
Spolupráce se společností ALGER invest s.r.o. byla velmi rychlá, zadání jasné a srozumitelné a oceňujeme především skvělou komunikaci. Těšíme se na případné další kontrakty.
- Ke stažení: Tisková zpráva ve formátu Adobe Acrobat (PDF)