K dnešnímu dni byl spuštěn nový eshop (internetový obchod) www.outletmoda.cz. Autor, společnost NETservis, s.r.o., zajistila programátorské práce, návrh loga a grafiky, copywriting (tvorbu textů), SEO optimalizaci a úspěšnou PPC kampaň.

Prvním krokem ve vzájemné spolupráci byla tvorba loga OutletModa.cz na podzim roku 2007. Od tohoto milníku se pak odvíjely všechny činnosti potřebné k úspěšnému zavedení nového eshopu s outlet módou, která je čím dál tím více populární (jedná se o prodej nových výrobků převážně značkových oděvů za nižší ceny – prodávají se takto přebytky ze zahraničí nebo okrajové velikosti).

OutletModa.cz je ve svém pojetí klasickým eshopem vytvořeným pomocí nových technologických i marketingových postupů. Návštěvníkům jistě neunikne neotřelý a trefný design, který s logotypem tvoří jednotný a sladěný celek. Všechny nezbytné funkcionality eshopu zde samozřejmě nechybí (přihlášení pod heslem, registrace uživatelů, pomoc při zapomenutí hesla, nákupní košík, rozdělení produktů do kategorií atd.). Ti všímavější mohou postřehnout mod ReWrite, který z nesmyslných URL adres vytváří sémanticky správné a české adresy, ze kterých každý pozná, kde se nachází a to včetně nadřazených kategorií. Tato funkcionalita je potřebná zejména z hlediska SEO (prezentace má pak vyšší hodnocení a tedy i lepší pozice na vyhledávačích typu Seznam.cz nebo Google.com).

Důležitou součástí projektu byla administrace. Ta není jen prostou administrací obsahu, ale výrazným usnadněním práce pracovníků zadavatelské firmy Ilette, která e-shop OutletModa.cz spravuje. Kromě administrace uživatelů, produktů, objednávek a aktualit, ke kterým lze přiřadit konkrétní produkty jako „akční“, je systém vybaven například i výstupem pro potřeby přepravní společnosti PPL. Copywriting (příprava textů), SEO optimalizace a PPC kampaň byly podstatnou částí marketingové stránky projektu. V rámci SEO optimalizace je nutné identifikovat vhodná klíčová slova, zacílit je, postavit jim odpovídající strukturu prezentace a docílit tak obecně lepších pozic ve vyhledávačích. Klíčová slova nebo fráze se pak musejí v odpovídajícím měřítku používat v textech. Na konci všeho stála úspěšná PPC kampaň, kde společnost NETservis, s.r.o. nastavovala a řídila zobrazování inzerátů v reklamní sekci při vyhledávání na Seznam.cz a Google.cz. Tyto inzeráty jsou zpoplatněny pouze v případě, když na ně někdo klikne. Nutno dodat, že v případě outletmoda.cz se kliká a hlavně objednává často a s maximálním efektem.