Společnost MARK DISTRI s.r.o. se rozhodla pro zásadní inovaci webu a měla k tomu své velmi jasné představy. NETservis s.r.o. tyto představy naplnil s vložením i své vlastní invence. Úkolem bylo zrekonstruovat již zastaralý a plně nevyhovující web.

Společnost MARK DISTRI s.r.o. je velkoobchodní organizace zabývající se distribucí kosmetického zboží a výrobků k péči o dítě. Rozšiřováním jejich služeb a změnám potřeb trhu bylo třeba přizpůsobení i samotného webu.

Klient sám měl poměrně jasnou představu o grafickém pojetí, sám definoval motivické prvky, zvolil si animované figurky, které jsou jakýmsi leitmotivem celých stránek. Měl jasné požadavky na rozložení menu, které je umístěno v horní části prezentace, či rolování textu ve vnitřních oknech nebo řešení flashů. Byl tak vybudován zcela nový web, který je založen na rozsáhlém redakčním systému a je doplněný o speciální flashové prvky.

Zajímavé řešení obsahuje sekce Reference. Jedná se vlastně o určitý typ katalogu prodávaných značek a produktů. Za povšimnutí určitě také stojí záložka Aktuality. Jinak web využívá redakční systém WebRedakce a je uzpůsoben tak, že jej klient může kdykoliv jednoduše spravovat a aktualizovat. Samozřejmě zde nechybí kontakty, informace o společnosti, jejich cílech, nabízené služby a oddělené informace pro zákazníky a obchodníky včetně kontaktního formuláře.

Byla tedy vytvořena zcela nová grafika, byly vytvořeny flashové prvky. Z databanky Fotolia byly dodány motivy plastických figurek, které jsou sladěny tak, aby zapadaly do celkového designu stránek. Byl proveden zlom a kompletní programovací práce. Byl naplněn obsah stránek včetně přípravy ilustračních fotografií pro katalog a jejich retuší. Plnění stránek anglickou mutací si klient provedl sám.