Týdeník RESPEKT prošel malou revolucí, která spočívá hlavně ve změně formátu z novin na časopis. Spolu s touto podstatnou změnou došlo i k různým změnám na internetových stránkách. Společnost NETservis s.r.o., jež tyto změny provedla, je dodavatelem a správcem www stránek RESPEKTu již od roku 2000.

Jak již bylo řečeno, RESPEKT změnil formát a to s platností od září. Tuto změnu, kterou jistě přivítají „cestovní“ čtenáři už jen z důvodu snadnější manipulace s časopisem oproti novinám, doprovází reklamní kampaň a akce „Září: měsíc otevřených článků“. V rámci reklamní kampaně vídáme v televizi známé osobnosti říkající slovo „Respekt!“. Tuto reklamu můžete nalézt i na hlavní stránce www.respekt.cz. Díky technologii flash, kterou je reklama pro www stránky připravena, bylo možné zajistit, že zvuk se zapíná pouze v případě, že návštěvník najede myší na běžící obraz. Výše zmíněná akce „Září: měsíc otevřených článků“ uvolňuje internetové předplatné na celý měsíc září zdarma k vyzkoušení.

Změny na www stránkách byly provedeny ve dvou úrovních: funkce a design. Z funkčních novinek vybíráme například Glosy na hlavní stránce, které automaticky rotují a dochází tak k výrazné úspoře místa. V rámci zajištění vyšší kvality došlo i k takřka kompletnímu přeprogramování vyhledávacího systému.

Z hlediska redesignu se jedná o nejvýznamnější změny, které spočívají především ve změně struktury rozložení jednotlivých objektů na stránce, ve změně grafických stylů a v nové koncepci menu. Na první pohled je patrné, že došlo k zjednodušení a ujednocení menu prezentace – nyní je jen jedno a to horizontální (opět tím bylo dosaženo většího prostoru pro samotné články). Pravý sloupec na hlavní straně obsahuje atraktivní prvky – ankety, videa, PODCAST aj. Rovněž byl přepracován detailní výpis článku. Nový vzhled stránek www.respekt.cz nenavrhovala společnost NETservis s.r.o., nýbrž provedla aplikaci tohoto designu.