Společnost ANETservis s.r.o. uvedla dnešním dnem do provozu nový kontaktní systém společnosti ARobert Bosch.

Kontaktní systém je věc, se kterou se každý běžný návštěvník stránek minimálně jednou v životě setká a většinou o tom ani neví. Už jste někdy přemýšleli, co se děje s vaším dotazem, který jste poslali pomocí internetového formuláře? Je zpracováván kontaktním systémem. Kontaktní systém, který byl dnes spuštěn na serveru společnosti Robert Bosch umí s těmito dotazy hotové zázraky. Rozdělí je do příslušných oblastí, informuje o tom odpovědné pracovníky, kteří se do systému přihlásí a na dotaz odpoví emailem, je-li to nutné tak i telefonicky. Systém sleduje, které dotazy nebyly dosud zodpovězeny a takové upřednostňuje. Tím je zajištěna kvalitní péče o dotazy zákazníků.

Krom těchto užitečných věcí systém shromažďuje důležité statistické informace. Tento kontaktní systém je unikátní v mnoha směrech a jsme patřičně hrdí, že jeho vývoj je dílem naší společnosti NETservis s.r.o. Proto byl systém úspěšně dodán i pro firmu Fujifilm.