Zadavatel projektu Ubytování v Krkonoších, náš dlouholetý zákazník Ing. Milan Pešek, předložil společnosti NETservis s.r.o. nelehký úkol. Postavil před ně zadání prezentace, která má ve své finální podobě soutěžit s dalšími již zaběhlými a dříve vytvořenými, o vedoucí a jedinou pozici v propagaci ubytovacích kapacit. Bylo jasné, že celý projekt musí maximálně zohledňovat požadavky optimalizace pro vyhledavače.

NETservis s.r.o. navrhnul řešení projektu prostřednictvím úvodního rozcestníku na z hlediska vyhledavačů vhodné doméně www.ubytovani-v-krkonosich.cz Rozcestník budí zdání rozsáhlejšího ubytovacího portálu. Nabízí se celkem tři možnosti ubytování v Krkonoších a to v penzionech v Peci pod Sněžkou a Janských Lázních. Je to vlastně jakési spojení tří nabídek jedné firmy ve dvou městech České republiky, ale na jedné internetové adrese.

Další dvě dříve vytvořené nabídky prezentací první z možností ubytování – penzionu Corso - jsou díly jiných společností. (další prezentace je možné nalézt na doménách www.corso.cz a www.hotelcorso.cz) Všechny tři prezentace mají nyní spolu soutěžit a která z nich bude nejlepší a přivede nejvíce klientů, zvítězí jako finální podoba s hlavní marketingovou podporou. Záměrem našeho řešení projektu Ubytování v Krkonoších je stmelit nabídky všech ubytovacích kapacit do jednotného stylu prezentace.
Po dokončení prezentace penzionu Corso byla v jednotném stylu, ale s grafickou nuancí vyvinuta prezentace i pro další dvě ubytovací kapacity - pro penzion Villa a chatu Jitřenka. Na klíčové slovní spojení je nyní celý projekt například na Googlu na 5. místě.

Velkou výhodou portálu je jeho veliká přehlednost. Vše je zřejmé na první pohled. Navigace je jasná, menu po rozkliknutí je umístěno klasicky v levé části prezentace, obrázky v její horní části a zbytek textu pod ním. Grafika je nenásilně přizpůsobena druhu podnikání a je zcela jasné, že se jedná o ubytování na horách.

S maximálním ohledem na optimalizaci pro vyhledavače byla vybrána a registrována doména, byla vytvořena zcela nová grafika, vytvořeny veškeré textace, byl proveden zlom a s přihlédnutím na možnosti klienta byla nakonec zvolena a naprogramována statická verze webu.

Celý web prošel důslednou SEO optimalizací tak, aby přivedl co nejvíce potenciálních zájemců o ubytování v Krkonoších z řad uživatelů českého internetu.

Prezentace byla podpořena registrací do katalogů a také cílenou PPC kampaní.