Maloobchodní síť prodejen s potravinami Můj Obchod, dynamická franšíza společnosti Makro, má od svého vzniku v roce 2012 aktuálně téměř 500 poboček v České a Slovenské republice. Internetová agentura NETservis pro ni navrhla řešení zefektivnění online komunikace se zákazníky.

Nová prezentace je responzivní, optimalizována pro prohlížení jak v tabletech, tak v mobilních telefonech. Součástí realizace bylo i využití geolokace, jejíž pomocí lze rychle a pohodlně vyhledat přesnou adresu nejbližší prodejny v okolí uživatele. Stávající zákazníci jsou upozorňováni na akce pomocí pravidelného newsletteru a tematického obsahu, který je tvořen na míru dostupné nabídce.

24 % spotřebitelů v ČR si dle Consumer Barometer před nákupem potravin dělá přehled o jejich aktuální nabídce. Weby Můj Obchod této skutečnosti využívají a nabízejí výběr receptů, které jsou sepisovány a obměňovány tak, aby bylo možné na jejich základě nakoupit a uvařit podle nabídky akčních potravin.