Pro splnění tohoto cíle bylo nutné provést především základní analýzu celého projektu, zlom a vlastní programování eshopu. Vzhled a schematické rozdělení bylo navrženo ve spolupráci s klientem. Grafika byla zpracována na základě corporate identity společnosti, tzn. že zásah společnosti NETservis s.r.o. v této oblasti byl pouze minimální.
Protože se jedná o B2B (bussines 2 bussines) eshop, každý nakupující musí být již dřívějším obchodním partnerem společnosti Castrol Lubricants (CR), s.r.o. Jedině tak získá přihlašovací údaje a může eshop využívat. Jednotlivým klientům se tak zobrazují pouze jim určené informace o produktech a cenách.
Dynamickou částí prezentace je import a export dat, již zmíněných individuálních informaci o produktech a cenách a historie objednávek jednotlivých obchodních partnerů, z firemního SAPu.
- Klient: Castrol Lubricants, s.r.o.
- Adresa: http://www.castrolobjednavky.cz
- Ke stažení: Tisková zpráva ve formátu Adobe Acrobat (PDF)