SEO a technologická vylepšení
Jedním z hlavních úkolů, na kterém jsme pracovali, byla výrazná optimalizace SEO pro kulturistika.com. Zaměřili jsme se na zlepšení indexace a vyhledatelnosti a především zvětšení množství landing pagí.
Flexibilita napojení na ES Pohoda
Dále jsme se soustředili na zlepšení napojení na ES Pohoda. Naši vývojáři zpřehlednili nastavení a vylepšili logování komunikace, což našim klientům výrazně usnadnilo práci se systémem.
Vylepšení vyhledávání pomocí Elastic Search
Vyhledávání je klíčovým prvkem mnoha projektů, a proto jsme se zaměřili na jeho zlepšení pomocí Elastic Search. Pracovali jsme na eliminaci překlepů a nyní řešíme i implementaci synonym, aby výsledky vyhledávání byly ještě relevantnější a uživatelsky přívětivější.
Nové verze webů a sjednocení platforem
CFH Group (Magniflex)
Pro CFH Group jsme spustili novou verzi selektoru matrace a zároveň jsme sjednotili tři weby pro Českou republiku, Polsko a Slovensko. To znamená jednodušší správu obsahu i lepší uživatelský zážitek pro zákazníky ve všech těchto zemích.
Makro Czech Gastrofest 2025
Pro Makro jsme dokončili novou verzi webu pro Makro Czech Gastrofest 2025. Tento web je nyní přehlednější, modernější a připravený na další ročník této významné akce.
Zvládnutí krizového projektu
Ne všechny projekty šly hladce. Jedním z největších oříšků byl nový web NKP.cz. Tento projekt se ocitl v krizi, a tak jsem ho převzal s jediným cílem – úspěšně ho dotáhnout ke spuštění. Po řadě výzev a intenzivní práci se nám podařilo web spustit, což považujeme za velký úspěch.
A co letos?
Tohle byl výběr. Máme těsně před spuštěním pár nových projektů, řešíme napojení webů na AI a využití možností, které budou dávat jazykové modely ve vyhledávání. A osobně se chystám na Mallorcu 312.