Corporate Identity

Kvalitní logo firmy může vyjadřovat nejen její náplň či zaměření, ale také profesionalitu, solidnost nebo tradici společnosti.

Firemní styl (corporate identity je tvořen nejen logotypem samotným, ale zejména souborem pravidel určujících jeho užití v tiskovinách merkantilních (vizitky, dop. papíry, obálky, desky) i reklamních (např. letáky, prospekty, katalogy či inzerce), případně ve webové prezentaci. Tato pravidla firemního stylu bývají obsažena v Grafickém manuálu. Ten tedy definuje jak přesnou podobu logotypu, jeho varianty a pravidla užití, ale i firemní barvy, firemní typ písma eventuálně další grafické prvky.

Nabízíme také grafické zpracování tiskovin, úpravu publikací či navržení obalů podle dohody se zákazníkem.

 

Oč jde a jak to funguje?

Nápady a společné hledání cesty k realizaci Vašich představ...

Vznikají první návrhy...

Pilujeme k dokonalosti...

Vznikne Vaše finální logo a začínáme tvořit Vaší jedinečnou vizuální identitu...

KONTAKTUJTE NÁS

Promluvme si o vašem novém webovém projektu

Napište nám nebo zavolejte na obecný kontakt níže, nebo si vyberte jednoho z našich specialistů ve vašem oboru.

Napište nám
Antonín Černý Obchodník, projektový manažer
Mgr. Pavel Břichnáč Jednatel, vývoj interních řešení